dilluns, 4 de març del 2013

1. Desafiant el costat esquerra del cervell.


He intentat treballar amb l'hemisferi dret del cervell. Per fer-ho, he utilitzat un dibuix que Picasso va fer a lorg Stravinsky l'any 1920.
He seguit els passos següents:
1. Aquesta activitat l’he intentat fer sense que hem molesti ningú. En aquesta activitat que he tingut que fer el dibuix amb la fotografia al reves he estat tranquil·la, relaxada i concentrada. 
2. M'he donat conte que totes les línies coincideixen, les línies mantenen determinats angles amb els límits del paper. 
3. He començat a fer el dibuix per dalt i copiant cada línia. Cada línia a d'encaixar amb la següent. No he pensat amb les parts del dibuix si no en les línies. 
4. He començat a dibuixar progressant línia a línia, part per part.
5. Una vegada he començat, he trobat molt interessant la relació que hi ha entre les línies. 
Quan estic ben concentrada en el mode E del dibuix ja esta desactivat  i passo al mode D ( l'hemisferi que atent a tot allò que és intuïtiu, especial...)
He pensat que tot el que necessito per dibuixar aquesta imatge està davant dels meus ulls. És allà on hi ha tota la informació. No l'he complicat, de veritat que és així de senzill.
De ben segur que quan he acabat el dibuix i l'he girat me sorprès de tant bé que m'ha quedat.

Pablo_picasso_-_portrait_of_igor_stravinsky

Títol: “Retrat I.Stravinsky “
 Autor: Pablo Picasso


Dibuix al reves.

- Comentari:
M'agradat aquesta activitat perquè no l'havia fet mai i he aconseguit desconectar el costat esquerre del cervell perquè no me fixat gaire en les línies. Pero no m'agradat el dibuix, pensaba que he hem quedaria millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada