dimecres, 6 de març del 2013

3. Avatar


Descripció:
Aquest cinc dies he estat treballant a classe i alguns dies a casa per poder fer els cinc o mes avatars que es semblessin a mi el mes possible, encara que cap s'assembla a mi.

''Avatar'': Representació gràfica generalment humana, que s’associa a un usuari per la seva identificació. Poden ser fotografies o dibuixos artístics. (Vikipedia) 

Procés:
1.
Avatar

''Animalfacemeiker''
- No m'agrada com m'ha quedat perquè no me assemblo gens i sembla una nena petita.
2.
Dfgd

''Julain opi''
- No m'agrada com me a sortit perquè jo no tinc aquesta cara, ni aquesta boca, ni aquest nas.
3.
Gdfg

''Unique''
- No m'agrada com es perquè no es igual que jo i no porto aquests cabells.
4.
Jbj

''Simpsons movie''
- No m'agrada com ha quedat perquè no s'assembla a mi i es molt infantil.
5.

''estil warhol''
- Aquesta m'agrada més perquè es una fotografia i encara que no es veu molt bé la cara s'aprecia que soc jo.
6.
Sense_titol

''Flashface''
- No m'agrada aquest avatar perquè no s'assembla a mi. 
7.
''Web cam toy''
- Aquesta si que m'agrada perquè es una fotografia meva i es pot veure que soc jo encara que sigui pop art.

Resultat:
He escollit aquesta fotografia perquè es la que més s'assembla a mi, ja que es una fotografia meva a pop art.

Comentari:
- Aquesta activitat si que m'agradat ja que ha sigut diferent  a les altres i no l'havia fet mai i la repetiria ja que ha sigut la primera vegada que l'he practicat.
He après programes nous ja que no sabia fer avatars. No m'agrada molt com m'han qudat alguns dels avatars, perque no m'assemblo gens.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada