dijous, 7 de març del 2013

4.Avatar analògic


Descripció:
- hem estat treballant casi 1 mes a classe i alguns dies a casa per que quedes el millor possible. Una vegada acabàvem la gama de grisos,punts i línies,començàvem a fer l'avatar analògic.

Procés: 
Làmina 4.
He fet 3 graelles amb 8 quadrats cadascuna, el qual en una graella he pintat amb llapis, en la segona punts amb rotolador negre i en la tercera i ultima línies amb retolador negre.
 1 of 2


Làmina 5.
-Al principi de tot vaig calcar la meva fotografia en un full D-N4 amb llapis i una vegada el tenia sencer calcat vaig començar a fer la gama de grisos difuminant i segons la tonalitat dels color de la fotografia.
He anat pintant per zones mes clares i si feia falta pintava una mica més per sobre i després difuminava amb un paper.

Làmina 6.
- Vaig calcar la fotografia en un full en blanc i un cop el tenia calcat vaig començar a fer punts per les zones me clares.
He anat fent pocs punts i per les zones on eres més fosques feia més.

Làmina 7.
He calcat la fotografia en un full en blanc i quan ja el tenia tot calcat vaig començar a fer lineas.

Resultat:
- Aquesta es la que més m'agrada perquè per mi es la que millor me a quedat i la que millor nota he tret.

- Aquest avatar analògic m'agrada pero no tant com l'altre ja que per el meu gust m'ha quedat pitjor. 

Captura
- Aquest avatar analògic no m'agrada gens ja que m'ha quedat molt malament.
Comentari:
- Aquesta activitat m'agradat bastant ja que es entretinguda encara que cansa una mica i costa una mica fer les tonalitats exactes de la fotografia, la tornaria a repetir ja que m'ha semblat divertida i he après una nova activitat ja que hem pensava que seria avorrit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada