diumenge, 10 de març del 2013

7.Flipbook

Descripció:
He estat fent aquest treball durant uns quants dies, ja que era bastant complicat el que havíem de fer. Primer de tot vaig començar fent esborranys del que tenia més o menys pensat fer i després els vaig anar passant al flipbook.


Procés:
He anat fent dibuixos del que més o menys tenia pensat fins que m'he quedat amb el que més me ha agradat, l'he dibuixat al flipbook i una vegada el tenia tot dibuixat l'he anat pintant amb colors i repassant amb bolígraf negre punta fina.

























Resultat:
El que més m'agrada és el del nen amb el globus per això he agafat aquest, era la més fàcil i la que més m'agradava ja que les altres no em sortien molt bé el dibuixos.





Valoració:
M' agradat bastant aquesta activitat ja que mai l'havia fet i me a semblat bastant entretinguda encara que una mica difícil de fer.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada