dissabte, 9 de març del 2013

6.Disseny d'un logotip.

Disseny d'un logotip.

Descripció.
He estat fent aquest treball durant molts dies, ja que eren moltes coses les que havia de fer. Primer de tot vaig començar fent esborranys i després els vaig passar a una lamina en retoladors de color i en blanc i negre.

Procés.
- He fet esborranys del que volia fer en per després poder passar-ho a la lamina en retoladors de color i en blanc i negre.



















Làmina 9.
- Primer de tot vaig passar-la a la làmina i la vaig repassar amb retolador de punta fina negra.





Làmina 10.
- He passat tots els logotips a la làmina i els he pintat en blanc i negre com a mi més m'agradava.



















Làmina 11.
- He agafat el logotip que més m'ha agradat, l'he fet quatre vegades en una làmina nova i l'he pintat de diferents colors cadascun.
















Làmina 12.
- He agafat el color que més m'ha agradat i he fet la maqueta amb cartó ploma i finalment l'he pintat dels colors corresponents, per acabar l'he enganxat a la làmina.

















Resultat.
- Finalment he fet la maqueta del logotip amb pintures i cartó ploma.















Valoració.
- Aquesta activitat m'agradat bastant ja que mai l'havia fet i m'ha semblat bastant entretinguda i divertida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada